Често задавани въпроси

Трябва ли да се регистрирам, за да направя поръчка?

Не, не е задължително да се регистрирате.

В случай, че се спрете на някой от нашите продукти, то тогава с цел по - добро обслужване и улеснение на поръчката, регистрацията е задължителна. Тя е еднократна. Освен това регистрацията в сайта Ви дава възможност да получавате ежеместечен информационен бюлетин с актуалните за месеца промоционални кодове за отстъпка на определена гама продукти.

Какви са начините, по които мога да направя поръчка?

Можете да направите поръчка онлайн с регистрация в сайта ни, на телефони 02 4627391, 0885 742049, 0882 712278, или просто като гост.
Попълнете коректно данните си и изберете продуктите си. На оставения от Вас имейл адрес ще получавате информация относно движението на поръчката Ви.

Условия за доставка

Доставката за България се извършва от куриерска фирма Speedy и цените са както следва: До всички населени места в България при поръчка ДО 60.00 лв. – 3.99 лв. Безплатна доставка при поръчка НАД 60.00 лв. За поръчки с адрес на доставка извън България цените на доставка се калкулират в процеса на поръчката. Доставките се извършват от 8.00 ч до 18.00 ч в работни дни и в събота до 14.00 ч. Доставката на поръчките се изпълнява до 2 (два) работни дни, считано от датата на заявката, ако е направена до 15:00 часа. Ако заявката е направена след този час, за начало се взима следващия работен ден.

С коя куриерска фирма се осъществява доставката?

Онлайн магазин Getmax.eu използва куриерските услуги на фирма "Speedy".

Имате ли магазин, където мога да закупя продуктите предлагани от GET MAX.EU?

Да, необходимо е предварително да се обадите на телефоните ни за контакт за да Ви потвърдим наличността на продукта, който Ви интересува. Адресът на шоу-рума ни е  в гр. София на ул. Тча №3А. с работно време от 10:00 до 18:00 всеки делничен ден.

Какви са условията за отказ и рекламация на закупена стока от GET MAX.EU?

На основание чл.55, ал.1 от Закона за защита на потребителите (ЗЗП) КЛИЕНТЪТ в 14 - дневен срок от доставката има право, без да дължи обезщетение или неустойка и без да посочва причина, да се откаже от сключения договор, като върне поръчаната стока при следните условия: -КЛИЕНТЪТ предварително писмено да информира ДОСТАВЧИКА на следният имейл адрес: sales@getmax.eu, че на основание чл.55, ал.1 ЗЗП се отказва от договора, като задължително посочи: кога и къде ще върне стоката и банкова сметка, по която да му бъде възстановена заплатената от него сума на върнатата стока. - Поставената от производителя оригинална опаковка на стоката да не е повредена и да не е нарушена цялостта на поставени от ДОСТАВЧИКА защитни стикери. - Всички транспортни и други разходи по връщането на стоката са изцяло за сметка на КЛИЕНТА. До момента на обратното предаване на стоката от страна на КЛИЕНТ на ДОСТАВЧИКА, рискът от случайното й повредждане се носи изцяло от КЛИЕНТА. В случай, че КЛИЕНТЪТ се възползва от правото си по чл.55, ал.1 ЗЗП при положение, че е изпълнил посочените по-горе условия, ДОСТАВЧИКЪТ се задължава да му възстанови заплатената сума по банков път, в срок от пет работни дни от връщането на стоката. При наличие на проблем относно закупен продукт, може да се свържете с наш представител на телефон: 0885 742 049. При констатация на дефектен продукт, Арива Груп ЕООД се ангажира той да бъде подменен с нов като транспортните и други разходи по получаване и връщане на стоката са за сметка на Доставчика. 

За чия сметка са куриерските разходи при рекламация или замяна на закупен продукт?

Продуктите се изпращат за сметка на клиента към онлайн магазин Getmax.eu и се връщат обратно към клиента за сметка на онлайн магазин GET MAX.EU

По какъв начин става възстановяването на сумата, заплатена за върнат продукт?

Възстановяването на заплатените суми става единствено по банков път.

Възможно ли е разминаване в цвета на продукта, с този на снимката й в действителност?

Снимките, които презентират продуктите, представят най-точно цветовете им. Getmax.eu не носи отговорност за неточното възпроизвеждане на цветовете, дължащо се на индивидуални настройки и технически параметри на компютърните системи, които се използват за достъп до магазина.

Мога ли да направя промени по поръчката си?

След като сте изпратили Вашата заявка, тя се приема автоматично от наш представител. Именно за това промени по поръчката не са желателни. Но, ако все пак корекцията е необходима, то задължително се свържете с онлайн магазина най-късно до 3 часа след изпращането на заявката

This site is hosted by JvmSaas.com